Rezultatele sunt disponibile în maxim 24 de ore din momentul încărcării documentului. În anumite perioade, în special în perioada sesiunilor de iarnă/vară, durata poate fi prelungită cu până la 100 de ore. Este un timp estimat pentru serviciul de livrare, care, în unele cazuri excepționale, ar putea fi depăşit (prin urmare, verificare în 24 de ore se doreşte a fi considerată o intenţie a sistemantiplagiat.ro, dar nu şi obligaţia de a furniza serviciul în termen de 24 de ore).
În varianta gratuită, timpul poate depăşi substanţial limitele menţionate mai sus.
Sistemul va informa utilizatorul cu privire la cantitatea totală de tokeni necesari verificării unui document în timpul procesului de trimitere a documentului pentru analiză. Atunci când textul documentului este încărcat, sistemul calculează numărul de caractere și numărul de tokeni necesari. Pentru a verifica un document în sistem, trebuie să achiziționați cantitatea de tokeni care corespunde cu mărimea documentului. Un token permite unui utilizator să verifice un document care nu depășește 20.000 de caractere. Pentru încă 20.000 de caractere, utilizatorul trebuie să achiziționeze un nou token. Înainte de a începe Analiza unui document, utilizatorul poate alege servicii adiționale – Verificare prioritară, Verificare cu RefBooks, Verificare cu Baza de Date Legislativă și Parafrazări (SmartMarks). Pentru a efectua plata, accesați secțiunea “Plăți”.
Important! Sistemul calculează toate caracterele care apar în codul de document la calcularea caracterelor. Aceasta include nu numai literele, cifrele, semnele de punctuație și spațiile calculate de procesoarele de text, cum ar fi MS WORD, dar și pauzele de paragrafe care sunt în mare parte ignorate de statisticile de procesoare de text.
Contul individual (în care plata se face prin tokeni) nu este înregistrat la o bază de date şi documentele care sunt verificate cu acest tip de cont nu sunt adăugate la nicio bază de date. Accesul la documentele încărcate dintr-un cont individual nu este permis unei terțe părţi.
Numai documentele verificate prin conturi de abonaţi pot fi adăugate în baza de date a clientului. Baza de date este alcătuită de către fiecare client în parte, iar procesul nu este automat, fiind necesar ca documentele să fie selectate manual pentru a fi adăugate în baza de date.
Serviciul Sistemantiplagiat.ro pentru utilizatori individuali permite verificarea originalităţii unui document care nu depăşeşte 1.500.000 de caractere, iar plata se face pentru fiecare 20.000 de caractere ale documentului verificat. Un token permite verificarea a 20.000 de caractere și costă 11 RON pentru plata cu cardul, 2,20 Euro sau 2,40 USD prin PayPal, iar pentru plata prin SMS primul token costă 4 Euro, iar fiecare token adițional 2 Euro (maxim 4 tokeni). Plata prin SMS este disponibilă în rețelele Vodafone, Orange, Telekom și Digi din România. De asemenea, sunt disponibile patru Servicii adiționale: Verificare prioritară (Cost: 30% din numărul de tokeni necesari verificării documentului), Verificare prin RefBooks (Cost: 50% din numărul de tokeni necesari verificării documentului), Verificare cu Baza de Date Legislativă (Cost: 50% din numărul de tokeni necesari verificării documentului) și Parafrazări (SmartMarks) (Cost: 50% din numărul de tokeni necesari verificării documentului).
Pentru a asigura buna funcționare a sistemului, utilizați unul dintre browserele Chrome 29.0, Firefox 28.0, Safari 9.0, Opera 17.0, Edge (sau versiuni mai noi) cu un mecanism funcțional de deservire “cookies”, cu un mecanism funcțional de realizare a scripturilor JavaScript precum și cu un mecanism inclus de deservire CSS.
Dacă aceste condiții sunt îndeplinite, sistemul trebuie să funcționeze fără probleme. Dacă întâmpinați alte probleme, vă rugăm să ne contactați. Puteți să vă conectați la sistem numai după introducerea login-ului și a parolei corecte. Folosind opțiunea de copiere/lipire vă puteți asigura că datele sunt introduse corect.
Parola este trimisă automat la adresa de e-mail folosită la înregistrare și poate să ajungă în folderul SPAM. E posibil și ca în datele introduse să fie o greşeală, caz în care vă rugăm să încercaţi să creaţi un cont nou şi să vă asiguraţi că adresa de e-mail este corectă.
Folosiți opțiunea “Am uitat parola” din pagina de conectare. Introduceţi adresa de e-mail folosită ca nume de utilizator în Sistemantiplagiat.ro şi apăsaţi pe butonul “Resetați parola”. Sistemul vă va trimite automat un e-mail cu link-ul care trebuie folosit pentru a obţine o parolă nouă.
Sistemul Sistemantiplagiat.ro funcţionează în modelul ASP (adică el comunică cu utilizatorii prin intermediul paginii www). Verificarea lucrărilor se efectuează numai şi exclusiv pe site-ul www.sistemantiplagiat.ro . Din pagina principală a serviciului, apăsați pe butonul “Conectare” în colţul din dreapta sus, completaţi câmpurile de logare (nume de utilizator și parolă) pentru a vă conecta la sistem sau apăsaţi pe butonul “Înregistrare” pentru a crea un cont nou.
În timp ce interpretaţi un Raport de Similitudine trebuie să retineţi că:
Da, sunt. Respectăm următoarele reguli:
Este un indicator obţinut în urma împărţirii numărului de cuvinte dintr-un document analizat la numărul total de cuvinte din acel document. Coeficientul de Similitudine reprezintă procentul numărului de cuvinte din document, identificate în alte surse, față de numărul total de cuvinte al documentului analizat.
Coeficientul de Similitudine 2 este un parametru stabilit de Sistemantiplagiat.ro care este afişat în Rapoartele de Similitudine, precum şi în tabelul de documente. Acesta este calculat pe baza aceluiaşi algoritm ca şi Coeficientul de Similitudine 1 standard. Diferenţa constă în schimbarea lungimii minime a fragmentelor identificate ca fiind similare. Valoarea sa a fost predefinită la 25. Aceasta înseamnă că, la calcularea Coeficientului de Similitudine 2 sistemul ia în considerare doar fragmente cu lungimea mai mare de 25 de cuvinte. Această limită poate fi modificată de către administratorii sistemului pentru conturile de clienți.
Tokenii sunt valabili 6 luni de la momentul cumpărării. Un token poate fi folosit o singură dată.
Nu există o garanție că vor fi detectate toate similitudinile. Sistemul va compara textul documentului cu bazele de date disponibile. Putem garanta detecție de 100% pentru bazele de date disponibile sistemului, însă pentru resursele internetului nu există nicio garanţie de 100% că toate asemănările dintre textele existente vor fi detectate și asta se datorează îm mare parte structurii dinamice a internetului.
Pentru documentele verificate prin contul individual, sistemul nu ignoră citatele sau notele de subsol.
Pentru documentele verificate prin contul instituțional, sistemul marchează citatele aflate între ghilimele, afișează un coeficient de similitudine și poate ignora bibliografia în timpul analizei.
Prin conturile individuale sistemul compară documentul analizat cu resursele internetului.
Suplimentar, se poate opta pentru unul dintre cele patru servicii adiționale:
Prin conturile pe bază de abonament sistemul poate compara cu:
Nu. Sistemantiplagiat.ro detectează similitudini în documente scrise în orice limbă care foloseşte alfabetul latin, chirilic, grecesc etc.
Da, este posibil. În general, diferențele procentuale sunt destul de nesemnificative (între 1-3%). Cu toate acestea, se poate întâmpla ca diferența sa fie mai mare numai în situaţii rare, specifice.
Pentu ștergerea contului dumneavoastră, apăsați butonul „Editare date utilizator”, în colțul din dreapta sus, apoi butonul „Ștergere cont” urmat de „Salvare”. Vă rugăm să rețineți că această operațiune este ireversibilă iar contul dumneavoastră va fi șters definitiv. Alternativ, puteți să ne trimiteți un e-mail la adresa contact@sistemantiplagiat.ro